Obserwatorzy

Translator

piątek, 2 grudnia 2011

Tak na szybko...

 ... wpadam na bloga, bo godzina już późna, a pracy jak zwykle mam mnóstwo, czyli - TRADYCJA :))

Ale nie o tym, nie o tym... Od poniedziałku pojawiają się w moim domu coraz to nowe cudeńka, bo do niedzieli mam się wyrobić z kilkoma ozdobami świątecznymi na gminny konkurs bożonarodzeniowy. Ach, pomysłów mam mnóstwo i zapał do pracy też. Ale, niestety, nie żyję w utopijnym świecie, gdzie mogłabym folgować bez miary tym zapędom, bo ogranicza mnie czas, rodzina, praca i pieniądze. Wiec trzeba znaleźć jakiś kompromis. I chyba troszkę się udało. Na razie zrobiłam już kilka jabłuszek z masy solnej - na choinkę. Upiekłam też nowego aniołka masosolnego (czeka na malowanie i lakierowanie) i (również masosolnego) reniferka a la Tilda! To nowotwór, i w dodatku, w wersji soute, więc nie ma jeszcze co pokazywać. Ale na pewno nie ominie Was przyjemność zobaczenia go.
Dlaczego z masy solnej? Chodziło za mną uszycie go, ale nie mam niestety, brązowego materiału. Więc ... wspomniany wcześniej - kompromis :) Ale Tilda też będzie, a co! I mnie wzięło :P Uszyłam już trzy piękne duże serca - zawieszki - wiszą na razie pod żyrandolem w "salonie" (jeśli u mnie w domu funkcjonuje coś takiego jak salon - chyba raczej saloon :), a oprócz tego spogląda na mnie w tej chwili aniołek tildowy! Co prawda, to jeszcze nie do końca aniołek, bo na razie uszyłam kilka elementów, a jeszcze mniej - wypchałam, ale te co wypchałam (czyli korpus i lewa ręka) już ze sobą zszyłam. Doszyłam też włosy i narysowałam oczy, więc już coś - niecoś widać. I choć to jeszcze koślawe i w powijakach, jestem z tego tworu BARDZO, BARDZO dumna! Że hej! :))

I dlatego musiałam Wam o tym napisać :P

Właśnie zdałam sobie sprawę, że powoli powinna, się zabrać za pieczenie pierników, więz wklejam fotkę takiegoż, żeby post nie był "ślepy".
 PS. Może ktoś ma wykrój, albo wie, gdzie go znzleźć, na takiego konika / osiołka??

2 komentarze:

  1. ciekawa jestem Twoich prac bardzo czekam na ich publikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:-)
    Z chęcią Ci pomogę:-) mam namiary na rosyjską stronę i tam jest taki wykrój.
    http://www.tilda-mania.ru/forum/68-968-1, znajdziesz też inne wzory. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń