Obserwatorzy

Translator

czwartek, 8 grudnia 2011

Druga Zapisywajka na finiszu!

Tzn. Wasze zakupy już są w drodze do Polski! Sądzę, że w połowie przyszłego tygodnia będą już u mnie. Jak tylko rozdzielę co i dla kogo, przepakuję to i określę koszty przesyłki - niezwłocznie sie z Wami skontaktuję.
Wiem już jednak, że do dyspozycji mam kilka kawałków materiałów m. in. na ciałko Tildowych aniołków czy lalek oraz kilka różnych wstążek i puszek. Gdyby ktoś był zainteresowany - można już zerknać na aukcje na allegro. Nie ma tam jeszcze wszystkiego, ale cielisty materiał można już tam nabyć. Radzę się pośpieszyć, bo trudno go kupić u koń-kurencji, a i ja nabyłam tylko niewielkie jego zapas (ograniczenia budżetowe). Czyli taki mały wyścig szczurów :))

Oczywiście, ceny na allegro ciut wyższe niż zapisywajkowe, bo tam muszę doliczyć jeszcze prowizję dla serwisu aukcyjnego :( To jeden z wielu characzy, który, niestety, muszę co miesiąc zapłacić :(( Ech, chyba kiedyś wyprowadzę się do jakiegoś raju podatkowego....

A co do czysto reklamowych aspektów - wrzuciłam wczoraj i dziś kilka moich wyrobów do sklepiku Skład Rzeczy Ładnych na Artillo. To tak reklamowo-informacyjnie, gdyby ktos miał ochotę tam zajrzeć :))

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz