Obserwatorzy

Translator

czwartek, 8 września 2011

Już jest - nowa dostawa tkanin marki Tilda!

Tak, tak. Dziś przyjechała do mnie, kurierem, gigantyczna paczka pełna zamówionych przez Was i przeze mnie tkanin, puszek, tasiemek, guzików itp. itd. Moja Asia, gdy wróciła z przedszkola dopadła do nich z okrzykami: "Ale piękne te Twoje tkaniny, mamusiu!". Oj, dziecko - masz całkowitą rację, napatrzeć się na to nie mogłam i nadal nie mogę :)

Wy też możecie zobaczyć, jakim arsenałem dysponuję - od jutra większość trafi na Allegro, choć już teraz jest tam małe co-nieco:)

A tak w ogóle, to wpadłam na pomysł. Żeby uniknąć płacenia tych okropnych prowizji od sprzedaży - uruchomiłam jeszcze jeden sklepik - www.tilda.otwarte24.pl, gdzie większość tkaninek Tildy będzie można kupić taniej niż na Allegro. Co wy na to??

3 komentarze:

  1. Dziękuję ci bardzo !!! Przesyłka doszła błyskawicznie, szkoda ze tak mało zamówiłam , siedzę i podziwiam katalog:)
    Jak już sprecyzuję co bym jeszcze chciała to odwiedzę twój sklepik.
    A na razie dzieci chore i czasu na robótki swoje mniej ale zapraszam do siebie na pooglądanie kolczyków. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, śliczności :) czy można zakupić dowolną ilość z metra? np. 0,25

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń