Obserwatorzy

Translator

piątek, 15 kwietnia 2011

Nowe cudactwa :)

Hej,
z częścią wielkiej góry papierkowej roboty już się uporałam i w nagrodę ufilcowałam troszkę nowych cudaków :) Inne doczekały się wersji ostatecznej i ... mam nadzieję, że szybko pójdą w świat.

Oto najpiękniejszy z dzisiejszych wyrobów. 


Kwiat powstał miesiąc temu, ale jakoś nie mogłam się zdecydować, czy ma to być broszka, czy aplikacja do torby, czy może jeszcze jakoś inaczej go wykorzystać. Ostatecznie wersja broszki wygrała z innymi. Jako zapięcie służy agrafka. Broszka jest duuuuża, co widać w zestawieniu z długopisem. Ufilcowana całkowicie na mokro, z niewielką podpowiedzią Luki, która poradziała mi, żeby w trakcie suszenia, związać kwiatostan. Podziałało - dziękuję za radę.

Z dziesiejszych wyrobów - popełniłam wiosenne kolczyki.




 Ufilcowaną na mokro kuleczkę uzupełniłam kawałkami sieczki masy perłowej. Śliczne, proste i kolorowe. Bardzo wesołe. Pasują do mojego dzisiejszego nastroju, bo udało mi się nawiązać dzisiaj dwa ciekawe kontakty biznesowe - zwiazane z rękodziełem. Nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie - muszę poczekać do poniedziałku, ale, proszę, trzymajcie za mnie kciuki!

Acha, w/w wyroby można będzie już dziś nabyć na Allegro. Szukajcie na koncie użytkownika: pa_ochra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz