Obserwatorzy

Translator

piątek, 22 kwietnia 2011

Boli mnie głowa / I have a headache

Ponieważ zagląda to kilka osób, które być może, choć nie rozumiem dlaczego (:)), nie znają naszego języka ojczystego - postanowiłam, że w miarę możliwośći, posty będą dwujęzyczne. Sama znam angielski w wersji basic, więc nie będą to tłumaczenia dosłowne, ale sens postaram się zachować. Z góry przepraszam za wszelkie błędy :P

Because a few people who sometimes read my blog, don't speak (but I don't understand why? :) Polish, so until today, my posts will appear in a Polish - English version, as it will be possible. I know English only a little, so it isn't a very good translation, but I’ll try to maintain the general sense :). Excuse me my mistakes :P

Dziś jednak króciutko, bo jak napisałam u góry - boli mnie głowa. To chyba moja mama wykrakała, bo przestrzegała mnie przed myciem okien w "negliżu". No i mam za swoje :)

But today very shortly, because I have a headache. Yesterday, my mom told me, that it's dangerous to clean windows "in the nude". And she was right..

Chcę jednak pokazać Wam ufilcowany wczoraj w nocy naszyjnik.

I would like to show You the necklace felted yesterday night.





A tak wygłąda na mnie :)

And on my neck :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz