Obserwatorzy

Translator

środa, 21 września 2011

Zaproszenia dwa :)

Dziś chciałabym zaprosić wszystkich, którzy w najbliższą sobotę będą w okolicach Zielonej Góry, a konkretnie - Bieniowa na imprezę obchodów 165 Berlinki, czyli trasy kolejowej między Wrocławiem i Berlinem. To chyba nie będzie zaskoczeniem, gdy napiszę, że przed wojną pociągi między tymi miastami jeździły dużo szybciej niż dziś. No, trudno, żyjemy w takim a nie innym kraju. Jedyne co możemy zrobić, to pójść na wybory 09.10. br i trzymać kciuki, że tym razem wybierzemy lepsze władze, które coś zmienią.

Ale ad rem, ad rem... W sobotę, w Bieniowie odbędą się w/w obchody połączonę z oglądaniem lokomotyw, podróżą koleją i innymi atrakcjami. Niektóre nawet dla mnie są tajemnicą ;))
Konkrety można przeczytać na poniższym plakacie.

Mój Jacuś też tam bedzie (jako sprzedawca ciast, ciasteczek i gorących nabojów :). No, i, oczywiście, mojego rękodzieła :) Ja fizycznie też pewnie będę, ale z trójką maluchów, to raczej będę krążyć po całości imprezy, niż siedzieć w jednym miejscu. Ale na pewno będę!

Pogoda zapowiada się świetnie, więc jeśli macie ochotę spędzić miło dzień, z rodziną lub solo, na świeżym powietrzu - serdecznie zapraszam. Mnie bardzo ekscytują te lokomotywy i możliwość przejazdu starą trasą do Lubska. Obecnie nie jeżdżą tam pociągi osobowe, więc to okazja jedna na 100.000 albo i rzadsza :)

 Drugie zaproszenie dotyczy Candy! Nie, nie u mnie. Choć plany klarują się coraz bardziej, wiec radzę regularnie zaglądać na bloga :) Ale dziś chciałabym Wam zwrócić uwagę na Candy w Anielskim Domku:
 

 Bardzo zdolna Kasia chce podzielić się taką piękną zawieszką. Mniam, mniam :) Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz