Obserwatorzy

Translator

niedziela, 4 września 2011

Zapisywajka Tildowa - finish

Post głównie informacyjny :)

Dziękuję wszystkim, którzy, a właściwie – które – skorzystały z moich zapisów.

Mimo kłopotów z zamówieniem (przez restrukturyzację systemu komputerowego w hurtowni, gdzie składam zamówienia, wydawało się, że nie uda się zamówić żadnej tkaniny!) - udało się zdobyć większość z zamówionych artykułów :) Jeśli czegoś brakowało – poinformowałam już o tym osoby zainteresowane.
Chciałam dodać, że ostatecznie zamówienia zostały już zamknięte. Większość zamówienia jest spakowana i czeka na wysyłkę do mnie. Prawdopodobnie pod koniec nadchodzącego tygodnia, lub na początku przyszłego będzie już u mnie. Wyślę wówczas maile do każdej z Was (o ile nie zrobiłam tego do tej pory :) ) i podam dane do przelewu (kwotę należności + koszty przesyłki).

Wpłaty przyjmuję do końca miesiąca, ale, im szybciej – tym szybciej otrzymacie zamówione produkty.
Jak tylko wszyscy opłacą zamówienia – dokonam losowania Tildowej niespodzianki. Odbędzie się to nie później niż obiecanego 10 października. Jeśli jakieś zamówienie nie zostanie opłacone do tego czasu – osoba składająca to zamówienie nie weźmie udziału w losowaniu, a zamówione przez nią produkty trafią do sprzedaży. W tej chwili, przewiduję, że losować będę spośród siedmiu osób (Monika Kobylańska, ashanti4, ewuva, Kurnik Domowy, Dominika Jankowska. Agnieszka Litwińska oraz Anna Woźniak)- część z nich zapisała się na blogu, a część z nich przesłała mi zamówienie na maila. Tak więc szanse na wygraną są wysokie! Dziś mogę zdradzić Wam, że będzie to książka autorstwa Tone Finnanger i tkaninka tildowa. Szczegóły zdradzę w poście o losowaniu, więc za jakiś czas.

Dziś mogę ujawnić Wam, że ceny z Zapisywajki były cenami promocyjnymi. Te same artykuły, na Allegro zjawią się za jakiś czas o kilka złotych drożej (ze względu na konieczność opłat prowizji dla tego serwisu :( ). Tak więc Te / Ci z Was, które / którzy nie zapisały/-li się, będą mieć okazję zakupu tkanin Tone Finnanger. Jak tylko wystawie je na Allegro – poinformuję Was o tym w osobnym poście. Na razie będę Was kusić, że zamówiłam sporo nowości tkaninowych, tych dostępnych dopiero od niedawna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz