Obserwatorzy

Translator

sobota, 11 stycznia 2014

My chcemy zimy!

Moje aniołki już nie mogą doczekać się zimy. Ale takiej prawdziwej, czyli ze śniegiem i mrozem. Podobno doczekają się jej w połowie przyszłego tygodnia. Może wtedy się uspokoją...





Na razie rozrabiają z ptaszkami :) Wiem, wiem - zabrzmiało dwuznacznie :) Może dlatego, że wczoraj obejrzałam film "Futro". Kto nie widział - gorąco polecam! A swoją drogą - przeraża mnie wizja przedstawiona w tym filmie, bo sama za kilka miesięcy będę musiała "przejść" przez I komunię. Dobrze, że ja nie mam garażu :P

2 komentarze:

  1. aniołki są cudnej urody już sobie wyobrażam jak musiałaś się napracować!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, widzę, że jesteś moją wierną tuzaglądaczką :) Dziękuję pięknie! A co do aniołków - tak, poświęciłam na nie kilka dni, ale ponieważ miały być prezentami bożonarodzeniowymi, nie mogły być robione na "odczepsię" :)

    OdpowiedzUsuń