Obserwatorzy

Translator

sobota, 8 grudnia 2012

Panna Frywolna znowu w akcji :)

Przedstawiam kolejne frywolitkowe wyroby, które popełniłam w ostatnim czasie - kolczyki i śnieżynkę trochę wczoraj, a trochę dziś, natomiast dzwoneczek (foto nr 1) - to kolejna próba rozgryzienia wzoru na śnieżynkę - znów nie do końca udana, więc przerobiłam ją na dzwoneczek. Nie jest może idealny, ale przynajmniej nie muszę go wyrzucić.


A te kolczyki, to taka wprawka do nauki frywolitki igłowej, której wykonanie pokazano na stronie Domocredix. Tylko tam, nie pokazano wzoru z koralikiem w środku. Wersja po prawej powstała wczoraj, ale nie podobała mi się  bo koralik jest zbyt mały, dlatego dziś zrobiłam inną wersję - z zielonym koralikiem crackle w środku. I ta wersja bardziej mi odpowiada, więc muszę dorobić tylko drugi do pary :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz