Obserwatorzy

Translator

piątek, 9 grudnia 2011

Pomożmy pieskom ze schroniska!!!!!

Wystarczy tylko raz dziennie kliknąć na "nakarm pieska" i już! Tablica.pl zakupi worek karmy, jesli uda się uzbierać dość kliknięć.
Każdy może wybrać sobie psiaka, którego chce dokarmić. Można to zrobić tu kliknij!.

Dla nas  to tak niewiele, a dla tych psiaków... Zwłaszcza, że zbliża się zima!

Klik zostaje policzony tylko raz dziennie, więc tak ważne jest, aby w akcji wzięło udział jak najwięcej osób! Dobrze byłoby, żeby rozpropagować tę akcję na innych blogach i Facebooku, więc apeluję - piszcie o tym gdzie popadnie. Nie każdy ma bowiem warunki, żeby przygarnąć czworonoga ze schroniska, ale każdy może raz dziennie kliknąć!

5 komentarzy:

  1. Właśnie minutę temu kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci pięknie. Mam nadzieję, że dzieki temu jakis piesek wktórce bedzie miał pełną miskę! A supcio byłoby, gdybyś jeszcze napisała o tym na swoim blogu.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam innych do udziału w akcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja już nakarmiłam Maksa;) taki budusio z klapniętym uchem. Przyznam szczerze, że się zbeczałam. Wiem, wiem takich psów jest pełno wszędzie, nawet czasami biedaki przechodzą obok nas, dlatego tą wiadomość powklejam gdzie się da a sama codziennie będę karmić jakiegoś psiaczka. Pozdrawiam serdecznie i Bogu dzięki że są jeszcze tacy ludzie jak Pani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, Kochane! Razem możemy więcej!

    OdpowiedzUsuń