Obserwatorzy

Translator

piątek, 9 grudnia 2011

Dobre duszki :)

Dwa dobre duszki postanowiły mi troszkę umilić życie. W efekcie dostałam w tym tygodniu dwie przesyłki.

We wtorek odkryliśmy z Jackiem przesyłkę od Kurnika domowego. Marzena obdarowała moje dziewuszki ślicznymi opaskami do włosów.
Tak prezentują się na głowach nosicielek :)


A dziś wyciągnęłam ze skrzynki kolejną niespodziankę. Tym razem od Ashanti z bloga W poszukiwaniu inspiracji. Wiedziałam, że Kasia coś uszyła dla mnie, ale zupełnie nie wiedziałam / przeczuwałam / domyślałam się takiej ślicznej zawieszki. No, spójrzcie same:


A jak Ania (dla niewtajemniczonych :). Kwiatek był opcjonalny. Doszyłam go sama. Moja Hanusia stwierdziła, że teraz ta literka wygląda jak dziewczynka ze spineczką :)

Dziękuję Wam bardzo, dziewuszki!!

1 komentarz: