Obserwatorzy

Translator

czwartek, 21 kwietnia 2016

Mam i ja - Serwetka Renulka Wiosna 2016 część I

Nic dodać - nic ująć :) Supłam wiosenną serwetkę Renulka 2016 i o dziwo! udaje mi się n razie być na bieżąco, co dla mnie zawsze jest największym problemem. I raczej problemem będzie też dalej, bo właśnie uświadomiłam, że wybieram się na komunię bratanicy i pewnie przydałoby sie zrobić jakieś frywolitkowe biżu :)

Gdyby ktoś miał ochotę przyłączyć sie do zabawy Renulka - tu podaję link do jej bloga i wzoru serwetki.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich "Tuzaglądaczy"!


2 komentarze:

  1. The Perfect Tool to Beat the Titanium Ring for Men - Titanium-arts
    The titanium magnetic Ring buy metal online of Men, The Ultimate Tilt Guide to Tilting in 2019 ford edge titanium for sale Men. Learn the basics, titanium lug nuts and try out titanium bong the best!

    OdpowiedzUsuń