Obserwatorzy

Translator

czwartek, 4 grudnia 2014

Wyniki Candy

Wiem, że niektóre z Was czekają z niecierpliwością na ten post :)

Dziękuję wszystkim, którzy zapisali się na candy, lub którzy tylko zajrzeli na mój blog. Niektórzy zostali tu jako obserwatorzy, za co jestem podwójnie wdzięczna. Ale żaby nie przedłużać...

Ponieważ mam dzisiaj dzień wyjazdowy, a ostatnio (co odbija się na aktywności na blogu) jestem zarobiona (głównie, niestety, nie rękodzielniczymi rzeczami), więc nie było sierotek, karteczek itp. a za maszynę losującą robił Random.org

I tada...


... czyli według moich wyliczeń


Gratuluję podwójnie, bo 10ka to moja ulubiona liczba :) Czekam na kontakt!

Niestety, nie mam w tej chwili jak zrobić fotki niespodzianki - nagrody, więc jeszcze troszkę potrzymam Cię w niepewności :) Zapewnia jednak wszystkich ciekawskich, że jej głównym składnikiem będą frywolitkowe ozdoby bożonarodzeniowe i jakieś inne ... niespodzianki :D

11 komentarzy:

  1. gratuluję wylosowanej:-)))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jacie, ale się cieszę!!!
    10 to był kiedyś mój numer w dzienniku , w podstawówce
    ale fajnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za gratulacje,
    maila wysłałam, mam nadzieję, że dotarł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, dotarł, ale wczoraj i dzisiaj mam dni wyjazdowe i ani chwili spokoju. Przesyłkę nadam na początku tygodnia, a jak nadam - opublikuję fotki :) Jeszcze raz gratuluję i życzę zadowolenia z nagrody!

      Usuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę :) i gratulacje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciezczyni i zdrowka zycze .

    OdpowiedzUsuń