Obserwatorzy

Translator

sobota, 1 stycznia 2011

Nowy anielski zastęp

Witam serdecznie Noworocznie :)
Zastęp anielski w moim domu pozostaje w stanie liczbowym nieco naruszonym, bo nowe anioły sukcesywnie przybywają, a stare szybko odlatują. Okres okołoświąteczny to okres ich migracji, dlatego z żerowiska odleciały... głownie na Wschód :) Trochę nietypowo, ale już doszły mnie słuchy, że jeden oddzielił sie od stada i poleciał na Południe. Choć jeden rozsądny :)
Ale ponieważ M. i ja uwielbiamy aniołki - szybko postanowiłam nadrobić różnicę liczbową i oto mogę już pochwalić się częścią nowego przychówku. A oto one:




Dla zainteresowanych - ten aniołek już ode mnie odfrunął. Szerokich lotów!



Ten duży czerwony anioł zostaje ze mną, bo delikatnie pisząc, nie jest doskonały, a przynajmniej dwa z powyższych znów wkrótce odfruną.
Ale nie ma obaw - na stole czeka kilka kolejnych aniołów do pokolorowania. Jak tylko je skończę - i jak tylko zdążę - na pewno je pokażę.
A na razie życzę wszystkim dużo szczęścia, zdrowia i radości w Nowym Roku :)
Bardzo przepraszam za powyższe błędy - mam nadzieję, że wszystkie już poprawiłam.

2 komentarze: